Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία: κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών πατώντας στο κουμπί διαγραφή και μετά ενημέρωση. Επίσης, μπορείτε να μεταβάλετε την ποσότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει σε μηδέν και μετά πατήστε ενημέρωση.
- Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, και πριν την αποστολή του προϊόντος:
- Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να πάτε στην καρτέλα “Παραγγελίες” και να επιλέξετε την ακύρωση της παραγγελίας ή να στείλετε email στη διεύθυνση [email protected] αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας και την επιθυμία σας για ακύρωση της.
- Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να στείλετε email στη διεύθυνση [email protected] αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας και την επιθυμία σας για ακύρωση της.
Πολιτική επιστροφών
Τα προϊόντα που αγοράζετε από το elegart.gr είναι φτιαγμένα κατά παραγγελία (custom made) καθώς εσείς καταχωρείτε τις διαστάσεις που θέλετε, κατά συνέπεια είναι μία υπηρεσία που εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία καταναλωτή.
Οι επιστροφές για custom made προϊόντα μπορούν να γίνουν δεκτές μόνο στις περιπτώσεις που το προϊόν που έχετε παραλάβει είναι λάθος, ελαττωματικό ή έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά (π.χ διαστάσεις) από αυτά που έχετε καταχωρήσει κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.
Σε περίπτωση διαπίστωσης ελαττωματικών ή λάθος προϊόντων, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πρέπει να ειδοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών με e-email στο [email protected] στο οποίο θα αναγράφεται ονοματεπώνυμο και κωδικός παραγγελίας καθώς και τουλάχιστον μία φωτογραφία από το ελαττωματικό προϊόν ή τηλεφωνικά στο 2310 864 777 (Δευ – Παρ 10:00 – 18:00)
Στη συνέχεια ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά ή με email για την διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος με το σωστό, με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
- Να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email στο [email protected] για το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν μαζί με τουλάχιστον μία εικόνα όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία / βλάβη / διαφορά.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
- Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κτλ.
- Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος με δικά μας έξοδα πρέπει να το αποστείλετε σε μάς με τη συνεργαζόμενη εταιρία κούριερ.
Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε μάς, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά στο δρόμο! Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής. Επιστροφές στη διεύθυνση μας: Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας 148, Θεσσαλονίκη 546 45
Τι θα συμβεί εάν λάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
- Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2310 864777, και αναφέρετε την καταστροφή.
- Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας. Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση, καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο [email protected], όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα .
Διευκρινίζεται ότι:
Τα χρώματα των προϊόντων μπορεί να διαφέρουν από αυτά που βλέπετε στην οθόνη σας. Αυτό οφείλεται στις ρυθμίσεις της εκάστοτε οθόνης. Για αυτό και η διαφορετική χρωματική απόχρωση δεν θεωρείται λάθος του elegart.gr